Déjà Vu
Federální agent Doug Carlin (Washington) je odvolán z vyšetřování bombového útoku a zjišťuje, že pocity déjà vu, kterými trpí, způsobuje nové supertajné zařízení určené k prevenci trestné činnosti.
Strhující akční thriller od producenta Jerryho Bruckheimera a režiséra Tonyho Scotta s oscarovým Denzelem Washingtonem v hlavní roli. Příběh se točí okolo tajemného pocitu déjà vu, který provází federálního agenta Douga Carlina (Washington) při vyšetřování rozsáhlého bombového útoku v New Orleans. Carlin je záhy z vyšetřování odvolán a zjišťuje, že pocit déjà vu způsobuje nové supertajné zařízení určené k prevenci trestné činnosti. Dokáže Carlin změnit minulost? Očekávejte akční jízdu, ke které se budete rádi vracet.