Deník malého poseroutky: Rodrick je king
Divoké dovádění školáka Grega Heffleyho, kterému se v životě dějí samé katastrofy, pokračuje. Tentokrát se soustředí na jeho komplikovaný vztah se starším bratrem Rodrickem. Grega čeká jeho zatím největší výzva. Musí přežít víkend o samotě s Rodrickem a řídit se jeho rozrůstajícím se seznamem pravidel.