Do lesů
Na jihu se brzy změní počasí, prozatím jsou tam ale samé drobné práce a trocha závodění na motorových saních. Když dorazí špatné počasí, začínají pro Thorda dobré časy, zato pro norské i zahraniční řidiče náklaďáků jde do tuhého. Na severu se dřevařům v lesích převrátí harvester. Další náročný úkol přijde, když bagr zapadne do jámy plné bahna a začne se potápět.