Zoufalá opatření
Zatímco v Los Angeles pokračuje výpadek proudu, Athena se snaží zachránit svou rodinu před tragédií. Eddie mezitím musí rozhodnout o své budoucnosti a Maddie učiní rozhodnutí, které jí změní život.