Dlouhej podfuk
Když je Sun zraněna při neúspěšném pokusu o únos, trosečníci mají strach, že se „ti druzí“ možná vrátili. Mezitím se stupňuje napětí mezi Jackem, Lockem, Kate a Anou Luciou kvůli kontrole počítače, který byl nalezen pod poklopem.
Když je Sun zraněna při neúspěšném pokusu o únos, trosečníci mají strach, že se „ti druzí“ možná vrátili. Sawyer se mezitím velmi dobře baví, když sleduje, jak se stupňuje napětí mezi Jackem, Lockem, Kate a Anou Luciou.