Doba ledová: Mamutí drcnutí
Scratova epická honba za nepolapitelným žaludem ho vystřelí do vesmíru, kde náhodou rozpoutá sérii vesmírných událostí, které přemění a ohrozí svět doby ledové. Pokud se Sid, Manny a Diego chtějí zachránit, musejí společně se zbytkem stáda opustit své domovy a vydat se na cestu plnou zábavy a dobrodružství, která je zavede do nových exotických zemí a seznámí je s celou plejádou svérázných postav.