Dogova sólo mise
Jak daleko byste zašli, abyste někam zapadli? Dug je poslán na pošetilé mise Alfou, Betou a Gammou, aby oni sami mohli ulovit ptáka od Rajských vodopádů. Dug možná zjistí, že místo, kam patří není takové, které hledal.