Don vs Lightning
Když se Don, postarší skotský mrzout, stane obětí několika úderů blesku, začne se obávat, že už nikdy nebude mít svůj klidný, spořádaný život. Těžko říct, co je mu více nepříjemné. Sadistické pronásledování od nevypočitatelného vesmíru, anebo obavy a pozornost od lidí v jeho městě.