Nátlak
Na Danielovu intimní oslavu narozenin vtrhne labilní návštěvník; Conrad a Victoria používají ve své zahořklé rozvodové bitvě Charlotte jako pěšáka; Emilyin plán se začíná rozplétat.
Na Danielově malé narozeninové oslavě způsobí zmatek narušitel; jak se Conrad a Victoria ponořují hlouběji do svého ne zrovna přátelského rozvodu, využijí Charlotte; Emilyin prozatímní plán naráží na další zádrhel.