Dvanáct do tuctu 2
Tom Baker a jeho žena Kate vyrážejí s celou rodinou na nezapomenutelnou letní dovolenou. Jejich vysněné prázdniny se však zvrhnou v šokující soupeření se ctižádostivou a horlivou rodinou Tomova dlouholetého rivala Jimmyho Murtaugha.