Láska je cítit ve vzduchu
Když se Mike při pokračujícím pátrání po stopách vloupá do sousedního domu, postřelí ho nervózní majitel a během večeře se to snaží před Susan utajit.
Na Wisteria Lane je Valentýn a láska je všudypřítomná, tedy téměř, Susan se těší na romantické rande s Mikem Delfinem, dokud se o svém oblíbeném instalatérovi nedozví překvapivou skutečnost. Bree zjistí něco nového o manžílkovi Rexovi. Lynettina stará mrzutá sousedka (Kathryn Joosten, herečka ze seriálu Západní křídlo) obviní dvojčata Scavovy z krádeže. Gabriellino pracovní úsilí pokračuje, když získá práci jako modelka matrací pro „krále Siesty“ (hostující hvězda Jon Polito).