Probuzení
Wesley nachází šamana, který dokáže extrahovat Angelovu duši a uložit ji do lahve. Pak, až se Angelus vypořádá s netvorem, mu ji zase vrátí.
Při pokusu o nalezení netvora a obnovu slunce přivádí Wesley na scénu temného mystika, aby extrahoval Angelovu duši a vypustil Angeluse. Cordy totiž předpověděla, že právě on s démonem uzavře vražednou dohodu.