Let
Nebezpečná situace přiměje lékaře bojovat o přežití a zároveň se snažit zachránit své kolegy. Ben a Baileyová se rozhodují. Teddy dostane lákavou nabídku a Richard plánuje večeři pro rezidenty.
Tváří v tvář životu nebezpečné situaci musí lékaři bojovat o život a zároveň se snaží zachránit životy svých kolegů. Baileyová a Ben se rozhodují ohledně svého vztahu. Teddy dostane lákavou nabídku a Richard plánuje slavnostní večeři pro rezidenty.