Elton John: Never Too Late
Elton John vzpomíná na svůj život a na úžasné začátky své 50leté kariéry v tomto emocionálně nabitém životním příběhu. Když se připravuje na svůj poslední koncert v Severní Americe na stadionu Dodger, vezme nás Elton zpátky v čase a rozpomene si na své problémy, zneužívání, závislost a na to, jak se mu je podařilo překonat, aby se stal moderní ikonou.
Elton John se ohlédne za svým životem a začátkem své úžasné kariéry, když se připravuje na svůj poslední koncert v Severní Americe. Uvidíme, jak se tímto bezprecedentním způsobem rozloučí s fanoušky a vrátí se zpátky v čase ke svým skromným začátkům hudebníka, který se musel popasovat s problémy, zneužíváním a závislostí, aby se stal moderní ikonou. Tento intimní a emocemi nabitý příběh je plný jeho největších hitů a také méně známých klenotů ze 70. let a dosud neviděných záběrů z osobního Eltonova archivu. Z první řady uvidíme Eltonovo přelomové vystoupení v klubu Troubadour v roce 1970, skládání písně „Tiny Dancer“ a vystoupení s Johnem Lennonem, které bylo pro Lennona vůbec posledním živým vystoupením jeho kariéry. Uvidíme portrét jedné z nejoslavovanějších postav popové hudby a unikátním způsobem nahlédneme na jeho vzestup, pád a triumfální úspěch. S exkluzivním přístupem k záběrům Eltona na pódiu, záběrům ze zákulisí a z nahrávacího studia, tento dokument vypráví příběh Eltona Johna tak, jako ještě nikdy nebyl vyprávěn.