Sladký život vyplouvá
Zack, Cody a London se přestěhují na palubu lodi S.S. Tipton, aby navštěvovali střední školu na širém moři.
V této premiérové epizodě se Cody a Zack vydávají společně s London na loď SS Tipton, kde nastoupí na Sedmimořskou střední školu. Pan Moseby není příliš nadšený, když ty dva vidí, a doufá, že si na moři odpočine. Mezitím se nová studentka Bailey Pickettová převlékne za chlapce, aby získala místo na lodi, protože všechna dívčí místa již byla obsazena. Když Zack zjistí, že Bailey je jeho spolubydlící, není z „jeho“ chování příliš nadšený, když ale zjistí, že je to dívka, má velkou radost. Cody se nemůže dočkat, až bude po patnácti letech pryč od svého bratra, dokud nezjistí, že jeho spolubydlící Woody je ještě větší flákač než Zack. Vše jde jako po másle, dokud London nepřijde na to, jak se dostat z lodi.