Dolů králičí norou
Veterináři na klinice Gulf Coast ošetří louisianského leopardího psa se zlomenou nohou, angorského králíka s potížemi s okem a afrického servala trpícího zánětem slinivky.
Nejlepší veterináři v Texasu na Specializované veterinární klinice Gulf Coast ošetří louisianského leopardího psa Raisina s vážnou zlomeninou a infekcí nohy, siamského kocoura Constantina se zlomeninou kyčelního kloubu, angorského králíka jménem Gandalf s exoftalmem, maltézského psíka Tobyho, který ztratil schopnost chodit, a afrického servala jménem Zuri trpícího zánětem slinivky.