Okružní cesta
Roger, Francine a Jeff cítí odpor ke zbytku rodiny, který má v práci a smysl života. Trio se rozhodne rozjet vlastní byznys, okružní cestu po městě ve stopách nechvalně proslulého sériového vraha z Langley Falls.
Roger, Francine a Jeff cítí odpor ke zbytku rodiny, který má v práci a smysl života. Trio se rozhodne rozjet vlastní byznys, okružní cestu po městě ve stopách nechvalně proslulého sériového vraha z Langley Falls. Když ale zjistí, jak pracné je mít vlastní byznys, zaskočí je to. Vrah je přitom stále na svobodě a okružní cesta ho zaujme.