Father and Daughter
Hořkosladký příběh o silném poutu mezi otcem a dcerou. Na pozadí rozlehlé nizozemské krajiny se otec loučí se svou mladičkou dcerou. Postupem času se z dívky stane žena, která si založí vlastní rodinu. Stesk po otci v ní však zůstane navždy.