Jedna sklenka vína navíc ještě nikomu neublížila.
Rodina se vydává na ochutnávku vína a ubytuje se ve venkovském domě Haleyina nového šéfa, kde platí jediné pravidlo: Nedotýkej se diadému! Mezitím jsou Gloria a Mitch pozváni na večírek do domu Oprah Winfreyové, ale nemohou s sebou vzít nikoho dalšího.