Flicka 2
Babičce skateboardistky Carrie MacLaughlinové diagnostikují demenci, a tak je Carrie nucena opustit ulice velkoměsta a odejít ke svému odcizenému otci na koňský ranč ve Wyomingu. Tam se spřátelí s divokou klisnou Flickou, která je stejně nešťastná a osamělá jako ona. Když Flicku odvezou pryč a její život je v ohrožení, udělá Carrie cokoli, aby ji dostala bezpečně zpátky domů, kam patří.