Gifts of the Heart
Náhodné setkání Lucy s Tomem v anglickém přímořském městečku vede k lásce, a nakonec i manželství. Navzdory šokující tragédii si Lucy uvědomí, že život je plný záhad a že nepřízeň osudu přispívá k emocionálnímu růstu.