Jak je to s pravdou
Cory na hodině vykládá o pravdě. Riley s Mayou řeší, jestli bylo správné zalhat Farkleovi a tvrdit mu, že je dobrý herec, a má-li si Maya nechat medailónek, který našla.
Cory na hodině vykládá o pravdě. Riley s Mayou řeší, jestli bylo správné zalhat Farkleovi a tvrdit mu, že je dobrý herec, a má-li si Maya nechat medailónek, který našla, i když není její.