Domy ze skla
Když se celá rodina Walkerových vydá na katastrofální víkendový výlet, napětí se stupňuje a tajemství se odhalují.
V premiérovém díle třetí sezóny dostane Kevin klíče od šéfova prázdninového domu v Laguna Beach a celá rodina se k němu připojí na víkend, kde se provalí tajemství – včetně odhalení dávno ztraceného sourozence, milostného vztahu Rebeccy a Justina a zprávy o tom, že Tommy chce Kevina vyhodit jako právníka společnosti Ojai Foods.