Na mizině
Tenhle Earn je sakra na mizině. Jak má jít na rande, když nemá ani floka? Hm, tihle týpci z Atlanty nemůžou moc utrácet. Ale OK, Paper Boi může taky mít život.
Poté, co Earn utratil své poslední peníze, aby se mohla písnička Paper Boie hrát v rádiu, je na mizině a trochu ho znepokojuje, že jeho bratranec Alfred navzdory svému nedávnému rapovému úspěchu pořád vydělává dealováním drog. Mezitím se Ernie snaží urovnat věci s Van a pozvat ji na rande. Vzhledem ke své finanční situaci se hodlá řídit kusými radami, jak na levné rande. Věci ale nejdou moc podle plánu a každý pokus co nejvíce ušetřit se naprosto podělá. A později, když se Alfred a Darius vydávají na schůzku se svým dodavatelem drog, aby dohodli prodej, zavede je nečekaná změna plánů hluboko do lesa, kde jsou svědky temné strany obchodů s drogami.