Golfový sen
Shia LaBeouf v roli amatérského golfisty Francise Ouimeta. Mladík pocházející z dělnického prostředí, který je vyzbrojený pouze svým talentem, má zdánlivě nesplnitelný sen: utkat se s nejlepším hráčem světa a svým idolem Harrym Vardonem. Netrvá však dlouho a s pomocí svého kurážného, 10letého nosiče golfových holí Eddieho Francise a strhující kombinaci neuvěřitelného nadšení, dovedností a odvahy zboří veškeré bariéry… a vyzve golfového profesionála na souboj o titul na US Open! Jakmile se do této akce ponoříte, doslova z ní ucítíte atmosféru očekávání vzrušeného davu i vůni trávy na greenu. GOLFOVÝ SEN byl natočen na motivy skutečného inspirativního příběhu dobrodružství a odvahy, které pobaví celou vaši rodinu.