Grosse Traum, Der
Dokument o mladých fotbalistech z akademie red-bull-football, kteří se chtějí prosadit jako profesionálové. Natáčelo se v Salcburku, Ghaně, New Yorku, Brazílii a Lipsku. Se superhvězdami afrického footu včetně šampionů uvidíme, co jsou oni a jejich okolí ochotni udělat a obětovat, aby si splnili svůj Velký sen.