Strážci paralelních světů
LEGENDY přinášejí souhrn nejzajímavějších momentů z první řady „Co kdyby...?“, nejpřekvapivějšího seriálu od Marvel Studios, který zkoumá paralelní světy a nepřeberné množství ohromujících příběhů. Dovolte Pozorovateli, aby se stal vaším průvodcem na této úžasné cestě, na které se setkáte i se slavnými Strážci paralelních světů.
Všichni ty příběhy známe, neb jsou to opravdové legendy, které se předávají z generace na generaci. Kdo by si nepamatoval na klasický příběh, v němž si Peggy Carterová vzala sérum supervojáka a proměnila se v kapitánku Carterovou? A co třeba ten nezapomenutelný příběh, v němž T‘Challa dospěl v intergalaktického psance známého jako Star-Lord? Pokud si říkáte, že nic z toho nezní úplně správně, máte pravdu. Tyto věci se skutečně staly, jen ne v rámci vesmíru, který známe nejlépe. LEGENDY přinášejí souhrn nejzajímavějších momentů z první řady „Co kdyby...?“, překvapivého seriálu, který zkoumá paralelní světy a nepřeberné množství ohromujících příběhů. Pozorovatel bude vaším průvodcem na této úžasné cestě, na které se setkáte i se Strážci paralelních světů.