Hamilton
Zfilmovaná verze původní broadwayské inscenace Hamilton kombinuje to nejlepší z živého divadla, filmu a streamovaného obsahu v úžasné směsi hip-hopu, jazzu, R&B a Broadwaye. Tento revoluční muzikál představuje příběh zakladatele Spojených států Alexandra Hamiltona z někdejší Ameriky, vyprávěný z pohledu té současné.