Hannah Montana
Nechte se oslnit filmovým hitem Hannah Montana od studia Disney. Snímek je plný legrace, dobrodružství, rodinné zábavy a báječné hudby! Čeká vás skvělá muzikální jízda, ve které uvidíte Hannah jako nikdy předtím. Ta se totiž se vrací ke svým kořenům a čelí nejdůležitějšímu rozhodnutí svého života! Když Miley Stewartová (alias popová hvězda Hannah Montana) až moc zabředne do životního stylu hvězdné celebrity, její otec rozhodne, že je čas na celkovou změnu prostředí. Miley musí vyměnit lesk a kouzlo Hollywoodu za staré džíny na rodinné farmě v Tennessee a ptát se, zda může být Miley Stewartová i Hannah Montana. Dokáže s pomocí svých přátel, úžasných hostujících hvězd Taylor Swiftové, Vanessy Williamsové a skupiny Rascal Flatts, vymyslet, zda si vybrat Hannah, nebo Miley?