Peklo a ráj
Velká pohroma obrátila Japonsko v ruiny. Kiruko přijme úkol dovést chlapce jménem Maru na místo známé jako Ráj. Skupina dětí mezitím poklidně žije v zeleni za zdmi školy. Poté co Tokio obdrží tajemnou zprávu, začne pochybovat o světě kolem sebe.