Muzikál ze střední 4
Po létě plném zábavy a dokumentu o „Ledovém království“, který jim změnil život, se Tygři těší na nový školní rok, který se obejde bez dramatu a kdy budou inscenovat „Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník“. Když ovšem Disney oznámí, že se na East High bude točit „Muzikál ze střední 4: Sraz po letech“ s novými hvězdami i Tygry z původní sestavy, čeká je pro změnu hollywoodské drama a status quo se změní už navždy.