Hip-Hop a Bílý dům
Film Hip-Hop a Bílý dům, který je součástí dokumentární antologie &360 studia Andscape s černošskou tematikou, odhaluje padesátiletou historii kultury, jež změnila svět, a líčí cestu hip hopu od dob, kdy byl úplným outsiderem, až na samotný vrchol moci. Snímek zachycuje zásadní přínos umělců, kteří vytvořili některé z nejvlivnějších politických písní všech dob, a popisuje zkušenosti rapperů, kteří komunikovali s prezidenty a účinkovali v nejznámější rezidenci na světě. Film Hip-Hop a Bílý dům začíná v zanedbaných čtvrtích, kde tato kultura vznikla jako důsledek represivních prezidentských politik, a přibližuje složitou síť vlivu, kultury a celebrit, která je dnes trvalou součástí americké politiky.