Hitman
HITMAN, jehož předlohou je úspěšná a oceňovaná videoherní série, je geneticky upravený elitní nájemný vrah známý pouze jako Agent 47. Jeho samotná existence se zdá být hříchem, ale on vede tichou válku, aby svět zbavil zla. Je vysoce inteligentní, charismatický a okouzlující – a přesto toho o sobě příliš neprozrazuje. Nemá jméno. Místo něj vystupuje pouze pod dvěma posledními čísly čárového kódu, který má vytetovaný vzadu na hlavě. Jeho typickým rukopisem je smrtící grácie, neochvějná přesnost a rezolutní hrdost na svou práci. Ale dokonce ani 47 nemohl ve svém životě zasvěceném exaktnosti očekávat „neznámou v rovnici“ – nečekané hlodání svědomí a neznámé emoce, které v něm vyvolala záhadná Ruska.