Den nezávislosti
Conradovi zavolají zprávu, na kterou čekal. Pro pacienta, který je na seznamu transplantací dva roky, je k dispozici srdce. Když je ale přijat do nemocnice kongresman po infarktu, dostane přednost a zabrání operaci Conradova pacienta. Mezitím Nic začne podezřívat jednoho z lékařů poté, co se ztratil spis. Doktor Bell se snaží manipulovat s Minou. Devon je podroben zkoušce, když stav pacienta vyžaduje rozhodnutí ve zlomku vteřiny.