Hodně štěstí, Charlie: Film o velké cestě
Duncanovi se rozdělí, když jedou na vánoční návštěvu Amyiných rodičů. Začíná dobrodružství, ve kterém nechybí stopování, únos mimozemšťany, paintball ani videohry, a vypadá to, že rodina bude potřebovat vánoční zázrak, aby stihla svátky v Palm Springs strávit společně. Nakonec zjistí, že pohotové myšlení a laskavost jim otevřou cestu k vánoční oslavě.
Na tyhle Vánoce Duncanovi jen tak nezapomenou. Jedou do Palm Springs oslavit svátky s Amyinými rodiči, ale musí se rozdělit poté, co se Teddy (Bridgit Mendlerová) rozhodne vzdát se svého místa v letadle výměnou za letenku zdarma. A dobrodružství začíná. Amy (Leigh-Allyn Bakerová) nechce nechat svou dceru cestovat samotnou, a tak vystoupí s ní. Zjistí však, že další let do Palm Springs odlétá až po Vánocích. Mezitím do Palm Springs dorazí zbytek rodiny, ale ani tam to není žádný med: Bob (Eric Allan Kramer) se snaží postarat o Charlie (Mia Talericová) pod dohledem Amyiny matky Petunie (Debra Monková), PJ (Jason Dolley) se seznamuje s bazénem svých prarodičů a Gabe (Bradley Steven Perry) rychle pochopí, co obnáší učit dědu Hanka (Michael Kagan) hrát jeho videohru.