Hračičky
Hračkářská verze Buzze z dětského menu nahradí Buzze Rakeťáka a on zůstává v restauraci rychlého občerstvení. Zatímco Bonnyiny hračky uvíznou s otravnou, tři palce velkou imitací Buzze, skutečný Buzz je zavřený v restauraci v podpůrné skupině pro vyřazené hračky. Zatímco Woody s bandou vymýšlejí jak zachránit kamaráda, Buzz se snaží utéct z psychoterapeutického sezení hraček.