Život je večírek
Když si agentka Peggy Carterová uvědomí, že Wilkese nedokáže zachránit sama, obrátí se s prosbou o pomoc na toho nejméně pravděpodobného protivníka. Whitney se zatím pokusí o ovládnutí smrtící nulové hmoty.