Iberia's Natural Border
Mezinárodní park Tajo se rozkládá na území Španělska a Portugalska a vyznačuje se pozoruhodnou biologickou rozmanitostí. Je to první mezinárodní přírodní park v Evropě, který oplývá rozmanitou flórou a faunou. Prozkoumejte ekologické kontrasty a buďte svědky dávné migrace zvířat přes řeku Tagus, která je přírodní podívanou.