Identita
Když je Beckův identifikační disk ukraden, Tron ho musí pomoci získat, než se jeho paměť navždy rozpadne.
Když je Beckův identifikační disk ukraden, začíná se jeho paměť rozpadat. Než navždy ztratí paměť a stane se zbloudilým, vydají se s Tronem infiltrovat zločinem prolezlé podsvětí Argon, aby jeho disk našli. Tajemný program jménem Lux provede Trona a Becka složitým světem Purgos a jeho hrozivými zločineckými gangy. Tron a Beck musí vystopovat disk, než jej Okupace najde a odhalí Beckovo druhé já, kterým je Odpadlík.