Svatba, část první
Velký den Mitchella a Cama je konečně tady a nic ho nemůže zkazit, tedy dokud se najednou nesemele spousta věcí, které mimořádného svatebního plánovače Peppera Saltzmana vystaví nelehkým zkouškám.
Velký den Mitchella a Cama je konečně tady a nic ho nemůže zkazit, tedy dokud se najednou nesemele spousta věcí, které mimořádného svatebního plánovače Peppera Saltzmana vystaví nelehkým zkouškám. Jay a Gloria hostí Camovy rodiče, Phil chce před svatbou stihnout drobnou operaci očí a Claire se ujímá své role svědkyně.