Jak se natáčela Doctor Strange In The Multiverse of Madness
Připojte se k vizionářskému režisérovi Samu Raimimu a hercům, kteří vyprávějí o svých zážitcích a oživují nejtemnější příběh Marvelu. Od budování světa po budování vesmíru. Poslechněte si z první ruky od herců a štábu, co bylo zapotřebí k návrhu a vytvoření uvěřitelných vesmírů. Objevte toto vše a ještě více v „Film o filmu: Doctor Strange In The Multiverse of Madness“.