Johny Tsunami
Johnny Kapahala, mladý talentovaný surfař se musí přestěhovat do malého lyžařského resortu ve Vermontu. Ocitne se uprostřed dlouhodobého konfliktu mezi místními lyžaři ze soukromé školy a snowboardisty z veřejné školy.
Nový původní film Disney Channel, JOHNNY TSUNAMI, vypráví příběh Johnnyho Kapahaly, mladého talentovaného surfaře, který opustí svůj domov na havajském ostrově a musí se přestěhovat do malého lyžařského resortu ve Vermontu. Ocitne se uprostřed dlouhodobého konfliktu mezi místními lyžaři ze soukromé školy a snowboardisty z veřejné školy. Ale s pomocí svého dědečka se stane nejlepším sportovcem hor.