Jonas Brothers: 3D Koncert
Exkluzivní vstupenka do zákulisí koncertu Jonas Brothers poprvé ve filmu. Kevin, Joe a Nick vás rozpálí a zvou vás za oponu na životní dobrodružství. Tato gigantická filmová událost vám umožní sledovat tuto nejpopulárnější kapelu přímo doma v obýváku — a dočkáte se špičkových hostů v podobě Demi Lovato a Taylor Swift. Nenechte si ujít exkluzivní vstupenku na neopakovatelný zážitek s tímto talentovaným triem a nahlédněte do jejich soukromí a pracovního procesu.