Hra začíná
Když dojde k mechanické poruše vzducholodě a její motor se vznítí, musí Athena s týmem 118 zachraňovat oběti na narvaném sportovním stadionu i před ním. Bobby s Athenou vysadí May v její první den na vysoké škole a probírají plány na svatební cestu, zatímco Maddie a Chimney jdou na párovou terapii.