Kolizní kurz (1. část)
Tým na Zemi žádá pomoc na nesprávných místech, aby mohl čelit nenávistné bestii, která požírá planety. Mezitím se na lodi Lazy Comet děje něco divného s Izelinou posádkou a není to jen tak.