Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem a Penélope Cruz září v tomto napínavém thrilleru o obchodu s drogami, který se vymkne kontrole.
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem a Penélope Cruz září v tomto akčním thrilleru vizionářského režiséra Ridleyho Scotta a slavného spisovatele Cormaca McCarthyho. Protřelý právník (Michael Fassbender), který je známý tím, že tahá z průšvihů špatné lidi, se kvůli vidině rychlého zisku zaplete do pochybného obchodu s drogami. Brzy mu ale dochází, že by to pro něj mohlo mít fatální následky.