Kouzelná Beruška a Černý kocour: Šanghaj – Legenda o dračí lady
Marinette má prázdniny a všechno je v pořádku… dokud nezjistí, že Adrien musí jet s otcem do Šanghaje v Číně. Tam naštěstí žije její strýc Wang, jehož narozeniny se blíží! Marinette se rozhodne předat dárek svému strýci Wangovi osobně a to proto, aby se sešla s Adrienem a poznala své kořeny. Krátce po příjezdu ale Marinette ztratí všechny své věci, včetně kabelky, Tikki... a mirakula, které jí umožňuje přeměnit se na Berušku!