Kouzelné Vánoce
Oceňovaná herečka Mary Steenburgenová výborně ztvárňuje Ginny Graingerovou, mladou maminku, která znovu objevuje radost a krásu Vánoc díky neotřesitelné víře své šestileté dcery Abbie (Elizabeth Harnoisová) a svému vlastnímu anděli strážnému, Gideonovi (Harry Dean Stanton). Úžasné zážitky Ginny se dotknou vašeho srdce a zahřejí vás na duši v nadčasové tradici starších klasických filmů studia Disney. Film Kouzelné Vánoce splní všechny vaše nejkrásnější vánoční fantazie. Užijte si je se svými milovanými.