Kouzelníci z Waverly: Film
Kouzelníci Alex, Justin a Max Russoovi se vydávají se svými rodiči na prázdniny. Tam ale Alex sešle v rozladění kouzlo, které způsobí, že se rodiče chovají, jako by se nikdy nepotkali. Alex a Justin musí najít bájný Kámen snů, aby kletbu zrušili.
Nejmagičtější filmová událost v kouzelnickém světě je konečně tady! Celovečerní film Kouzelníci z Waverly je jedno velké magické dobrodružství. Celou rodinu Russoových v něm čeká dech beroucí akční jízda plná kouzel, napětí i zábavy. Alex v podání nastupující hvězdy Seleny Gomez sešle během společné rodinné dovolené ve vzteku kouzlo, které ohrozí rodiče a tím i existenci celé rodiny. Max se snaží udržet rodiče pohromadě, zatímco Alex a Justin musí použít všechen svůj čarodějný um, aby našli bájný Kámen snů. Ten jediný může Alexino kouzlo zrušit a celou situaci vyřešit. Kouzla a akce hýbou celým filmem.