Král Artuš
Dobrodružný příběh Artuše (Clive Owen), který je vázán bratrským poutem k Lancelotovi (Ioan Gruffudd) a věrností Rytířů kulatého stolu, zatímco bojuje za svobodu a ty, které miluje.
Dobrodružný a neuvěřitelně napínavý film, jež vypráví skutečný příběh založený na jedné z nejslavnějších legend historie. Je to příběh Artuše (Clive Owen), který je vázán bratrským poutem k Lancelotovi (Ioan Gruffudd) a věrností Rytířů kulatého stolu, zatímco bojuje za svobodu a ty, které miluje. Ve filmu rovněž září Keira Knightley. Velkolepá podívaná je směsicí historické výpravnosti a napínavé akce, která vás nepustí od obrazovky.